Aktiv, eller något?

Idag vaknade vi seent. Och mest av att pojkvännen läg och tryckte in mig i väggen. Det gillades inte. Ska väl komma på något värdig bestraffning åt honom.

Pratade med Linda igår, åååh! Saknar henne! Hon går på folkhögskola och pluggar musik-musikal typ. Så stolt blir jag! Nu måste hon bara komma hem så jag får träffa henne lite!
Och så hade såklart min ûbergulliga pojkvän lagat mat tills jag kom hem från jobbet igår. Tack och lov! För det är myycket vi ska lära oss på den här rackarns utbildningen. Puh! Fortsätter ikväll och imonkväll. Woho! Kul kul! Jag vill ju bara sätta mig i telefon och börja sälja. Detta kan jag ju!

Och som tur är så har man en pappa som är chef. Annars vette tusan hur jag betett mig nu. min chef har nämligen inte bekräftat att jag sagt upp mig. Antagligen sur..? Aja, pappa tycker han får skylla sig själv och att han får ringa om det är något. Skönt tycker jag!


Nu ska jag iväg till ICA för att skicka iväg skorna som jag sålt på tradera. Ska även hämta hem Jonathans skolböcker som han köpt från internet. Och lite handling med. Funderar på gröt ikväll. Ni vet? Julgröt liksom. Det funkar ju året runt? Eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0