Jag har kul.

Har fått ett visst antal elaka kommentarer på mina bilder på bilddagboken idag. Inte det roligaste att se det första man gör på morgonen, och detta måste ju innebära att någon har stora ploblem med mig. Men som sagt, jag är ingen fjortis och kommer aldrig bli, jag lever inte för att vara snygg. Jag är snygg för att jag lever. Att vakna varje morgon och behöva lägga 30 min på att "bli sig själv" tycker jag är idioti och jag vet att jag har många med mig.

Men på ett sätt ska väl detta vara en komplimang? För hat bygger väl på avundsjuka?

Men nu har jag begränsat mina besökare på bilddagboken så att jag alltid vet vilka som har varit inne och kollat. Tack för den funktionen!!



Idag har mamma, Annelie och Marcus varit här. Vi har styrt lite planer och sen kom pappa lagom till fikat.

Sen ska vi leka med Elli och Martin. Hon har ju fått bil ungjäveln. haha!

Kommentarer
Postat av: arcus

fattigaste människan! må han brinna i helvetet!!

2008-11-08 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0