Kryssningen.

Det blev kul, superkul! Jag och Carrå spenderade stor del av natten på dansgolvet, härjandes. Jag gick och la mig förstå, klockan halv 6? Vi fortsatte festandet hem till Örebro där Klaras hade utförsäljning, jag har druckit min del alkohol för ett tag nu känns det som, heh. Jonte fick stanna hemma igår kväll i alla fall pga sjukdom, medan jag körde järnet med Sandra och hade något att längta efter.

Ikväll blir det stjärnparaden och hem till Jontes mormor och morfar där det bjuds på grillat. Söta är dom! Sen har ju jag dragit ut 21, sjukt snäll.

imon blir det jobb, 1000 :- för en dag, lätt värt. Men fortfarande lätt inte värt, hah. Men det klarar vi, hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0