Ajsing.

Nu ska jga ta och tala om för er att jag har ont i magen. Inte mensont och inte bajsont, utan ont. Utan anledning, på precis samma sätt som jag hade alltid när jag var liten. Är ni jätteavundsjuka nu? Ni kanske blir det när jag nu berättar att jag faktiskt har Muttan som är eeeeexpert på att massera magar. Dåså.

Jag är uppe ganska tidigt, wiie. Jag dog nämligen framför tvn igår, hehe. Och så kommer pappa in och väcker mig på morgonkvisten och tvingar mig att gå upp typ nu eftersom det kommer rörmokare eller något sånt som ska kolla på fuktskadorna. Men nu har jag lyckats göra lite läxa hej och hå.

Jag var på musikallinjens träning igår, på deras uppsättning at HAIR. Det var guuuld, Linda var guld och alla mina gamla skolkamrater var guld. Och Rebecca ägde på att ta höga toner ska jag ta och tala om. Gåshud. Men nu har jag tur, jag ska nämligen få gå och titta på dom även ikväll, jag och Agnes hade ju bestämt att vi skulle ta oss dit redan innan skolan kom på det. Så jag får gå två gånger! Sen blir det väl ut på krågen med trillningarna och deras vän som fyller.

Imon är jag däremot grymt taggad, jag ska få träffa Linus & Emil! Mina barndomsvänner typ, inte umgåtts med dom på skiitlänge, så deras familj kommer och äter lite, sen tänkte jag försöka dra med Linus på fest hos Muttan. Mysigt.!



Men nu ska jag nog återgå till läxorna eftersom det gick så bra.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0