Lediga dagar.

Det här med att ha mina dagar helt för mig själv kan ibland blir lite långtråkigt, men helt klart något jag kan vänja mig med. Idag är familjen fortfarande hemma pga sjukdom, men imon blir det avgång. Jag och mamma ska ta oss till biltema och köpa min cykel, jag har precis betalat för migg tabooo och jag har massor av pengar kvar, även fast resan tar en del.

Jag är lycklig.
Sjukt lycklig! Mest tack vare Jonathan, som har bevisat för mig att alla pojkvänner inte är likadana, att jag obsolut kunde få bättre och att planer kan hålla. Jag älskar det! Sen att han slår ned mig när jag ska sova är väl en annan femma.. Men den lägger jag inte speciellt stor vikt vid.


Nee, klockan är över ett, om man skulle försöka få igång dagen.. ? BTW, så vann jag en lunch igår! På jobbet då, på rosalies, så det ska jag och Jeanette se till att jag får i mig någon dag.
Ikväll taggar jag fikarace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0