Friare.

Jag har en friare på msn, han är för mig okänd och bor i Australien eller något. Han älskar mig och gillar att påpeka alla mina fina sidor han upptäckt hos mig på min breda engelska. Jag är fruktansvärt road och jag tror att han snart kommer hit och gifter sig med mig. Det låter väl bra? En internationell pojkvän, host, jag menade man.

Kollat runt lite på utbildningar nu. Kommer ingenstans i mina tankar. Bokat in ett Syo möte imon tack och lov. Försöka få rätsida på saker och ting. Ögonen går bara i kors när jag kollar hemsidan. Ingenting till.

Nu ska jag gå och kolla på någon bra film, ta ett fotbad och försöka få mina fötter att bli lite gladare. Är ni intresserade av att komma och massera är det ju bara att ringa.



Nu ska vi snart hålla tummarna för CH. Snart är det han som kör omkring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0