Trevliga nyheter.

Idag fick jag reda på att morgondagen inte är den valiga tisdagen som jag drömmer mardrömmar om hela veckan. Imorgon är det temadag. Detta innebär att Tema ska leka. Vi ska ha fula kläder på oss av någon anledning och ha med oss fult smink. Mer vill jag inte veta. Jag slipper i alla fall mitt iv-val som denna vecka var benmassage. Detta innebär att jag kommer ha en andningspaus mellan skolan och jobbet och helt plötsligt verkar min dag så rackarns mycket bättre.

Annars har jag träningsvärk idag, dock inget mot vad Jonte har efter vasaloppet igår (jaa, det är inte riktiga, men jag vet inte vad det kallas). Jag får ändå klaga, mitt val mitt val!

Snart ska jag iväg på kör, jag har dock tappat bort alla mina noter, plus att jag tappat bort min skolbok, som är den enda jag använder (här har ni världens lataste tjej, idrott blandas med ekonomi i sydafrika).


Dock har jag nu suttit och pluggat en hel stund och är nästintill klar med mitt hemprov i svenska, jag måste bara få tag i de sista frågorna som jag inte har. Tack för att jag går i världens bästa klass. Jag taggar studenten! 101 dagar kvar, imon firar vi på Satin, eller, Muttan..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0