Allting går runt?

Blev en lunch på staden går med underbaraste syster <3


Sen skolan en snabbis, eftersom det enbart var gymnastik med dans på programmet. Blev sedan häng i lägenheten ända tills jag insåg att jag var förkyld och drog hem och sket i kören.

Fick samtal av Frida, som hade tagit tolvan upp till mig med sin vän, så det blev en superkort promme.


Idag har det varit låång skoldag, med två klara arbeten som redovisats. Mycket bra jobbat! Sen såklart Må Bra kursen, där vi fick prova Falung Gong, totalt värdelöst. Men nu har vi provat. Jag och Sanna blev killar på köpet.. Hmm.


Imorgon ska jag slänga till med en idrottslektion. Då blir det jobbigt, avslappning och pausgymnastik. Oj oj, vad klassen kommer kämpa.



MAAT!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0