Hur går det till?

Tyvärr går det inte att viualisera Hansis fredagsfräckis på min blogg. Annars är det en mycket bra redovisning av vad pojksläktet (ja, för MÄN finns väl bara på tv?) går för. 


image68


Det som inte var bra hos mig var bra hos henne. Erika, marie, Carro, Elin. Är jag verkligen det fiasko ni vill få mig att vara? Har jag verkligen misskött mig så fruktansvärt i den roll du gav mig? Och om jag verkligen är det fiasko som du vill få mig att framstå som, hur kommer det sig då att jag blev vald? Kan mitt beteende ha med ditt beteende att göra? En kväll, en dag. Allt jag begär är din tid, din respekt och uppmärksamhet. Är jag inte värd det är det antagligen du som hamnat snett och inte mig det är fel på. Tänkt så någon gång?

Sometimes love just aint enough.  



Vissa problem är helt klart större än andra. Mina problem är verkligen små, små men många.


Utan er vore jag ingen.

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0