Nya leggings på staketet.

Och nu var det konstaterat att Frimis suger även på tisdagar. DVS, Frimis suger alla dagar. Det blev promme till Simon istället. Blev en helt okej kväll, trors att det blev lite tidigt för mig, satan vad trött jag var. Men jag sa ju det Rickard! Det är jag som bestämmer! Jag tog sängen! Annars idag så fick jag och Sandra goaste frullen hos Simon, nybakat, dock inte hembakat, men extremt gott. Satt och lullade en stund, sen blev det lägenheten och plocka iordning lite. Känns fint att hjälpa till. Min bror och jag hade mycket mysigt, och dagen blev ju inte sämre av att jag spöar honom i fotbollsspel. haha! Älskar dig mamma <3

Annars verkar denna stad lägga sig i precis allt man gör. Men gör så, har ni inget bättre att syssla med så varse.

Jag är nog klantigast ändå, haha.
 
image76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0