Nattugglan.

Klcokan är nu två timmar senare och jag har inte kommit framåt i mitt liv de minsta. Försöker lära mig ett och annat om datorer. Simon försökte ju få till någon slags kunskap idag. Rätt värdelöst, han löste dock mitt bokmysterium, till ingen nytta tyvärr, men ändå. Tack! Haha, nu sitter och och håller ögonen på Chs bilddagbok, mycket underhållande. Jag gillar de där pojkarna.

Dags för sänggång känns det som. Skall hålla mig vaken en hel dag imon med. Vill se film. Blir nog lite Greys Anatomy innan jag somnar. Bara för att jag är kär i den serien. Älskar annars att ha serier att titta på innan jag somnar, och så gör det inget om man nu råkar somna. Lika glad ändå!


Gonatt världen.

.. och ja, jag vet att inläggen kommer hela tiden. Men jag går inte i skolan just nu, och då blir det så här, mina fingrar kliar och vill skriva, ja, medfött ja. Skit asså. Men vill ni läsa så kan ni ju vara glada för här kommer det massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0