Fredagkvällens förväntningar.

Fredag, en dag. Eller, snarare en kväll. Hysteri. Kan man verkligen bara sitta hemma? Måste man inte göra något? Egentligen
Har haft en mycket trevlig stund på stan med min kära syster och två av trillingarna finne. De var ute och shoppade, fattade dock inte vad jag hade där och göra, CH lyssnar ju inte på mig. Suck. Ant och jag är dock nya bästa vänner. Han är fin i håret.

Kom sedan hem och umgicks med min kära familj medan min ömma fader i godan ro tillagade kvällens måltid. Eller, ja han svor ju en del.. Satt och insåg att klockan var rätt sent.. En fredagkväll! Vad i herrans namn gör man då? När kvällen redan är kommen och man inte har planer? Som tur var ringde min telefon och räddade mig i sista minuten som vanligt. Eller, ja, min Simon egentligen. Blir filmmys hos honom ikväll. I like. Så nu blir användning för min sadelvärmegrej. Myys.


Och CH är en bajs som inte ringer. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0