Dan före dan före dan.

Har varit duktig och hjälpt min käre far med julbak idag. Även varit ute och shoppat med min galne syster. Just nu ska jag ta tag i bullar. Annars kommer Simon ikväll, blir filmtittning på hans dator. Moahaha, jag ska ha alla filmer!! Sen upp tidigt (...) imon och köra iväg Simon, för jag och syrran ska hämta mormor. Äntligen!! Saknar henne sååå. Keerlek.

Annars har mina dagar flytit på här, har jobbat lite, haft lite oväntade fyllor här och var ja. haha. Firat frida som fyllt 18, lärt känna mina nya kollegor, gått med i ett band (?) och varit allmänt julmysig. Sorry, men ja, jag älskar julen. Handlar om att vi verkligen ska ta oss tid för varann, borde hända fler gånger per år. Tycker jag.

Men nu måste jag verkligen fixa bullar. Haj haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0