Värktabletter.

Joo, blev så illa idag så jag fick ta en värktablett för att vakna till liv. Men vafan! Now I´m up! hihi.

Snart kommer Becka och David hit, Jonathan springer omkring helt galen (det är han som står för maten idag iom min soffkoma) och måste nu springa och köpa potatis och glass. Potatis måste han köpa för att vårat skafferi gått och blivit frys, men det borde väl fungera som potatiskyftor som klibbat ihop? haha. Glassen ska han köpa nu, trots att han tänkte springa iväg lagom till efterrätten eftersom vi inte har plats i frysen. Men då kom ju jag på att vi har världens största frys. Bra va?! Haha.

Aja, jag är pigg i huvet men inte kroppen. Typist..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0