Fredag!

Vad underbart det känndes att lämna in tentan! Tog en promenad till uni idag och lämnade in det, men både jag och lilla sambon var så in i helvete trötta (alltså sömniga) att vi tog bussen tillbaka till stan. Latisar.

På stan uträttade vi lite ärenden, hämtade bland annat ut biljetter till kvällens bio, lämnade tillbaka kläder för att ha råd att äta ute och hämtade min älskade svenska grammatikbok som tack och lov kom med posten idag (Adlibris äger!). Dock var vi så förbannat trötta när vi kom hem så vi gick och la oss. Sov mellan 15 och 17. Fy fan vad skönt! Och jag som hatar att sova nära frös så sjukt mycket så det var helt mysigt att ligga sked. Jonathan var nöjd kan jag lova! haha, får aldrig gosa ;)

Tog oss en till Saigon för lite middag. Båda var så dumma så vi prövade nya rätter och blev lite besvikna.. Äggnudlar med kyckling och grönsaker är verkligen det godaste på deras meny! Pad thaien var lite knepig tyckte jag, tagiatelli massa olika grönsaker, räkor och kyckling, som skulle vara på "thailänskt vis". Vet inte vad dom menar med det. Smakade typ som älskade nummer 16 men varken starkt eller någon distinkt smak.. Jonathan verkade ändå helt okej nöjd med sin Biff med bambuskott och champinjoner :P


Luftslottet som sprängdes var riktigt bra! Dock är ju jag inte så jäkla snabbtänkt och inte heller har jag bra minne. Så Jonathan fick sitta och koppla ihop allt åt mig så jag såg sammanhanget. Det tackar jag för! haha. Jag älskar verkligen att leka med Jonathan. Finns som ingen som kan mig bättre än honom, trots att mamma är på god väg som hittar saker jag tappat bort i min egen lägenhet :P haha!

Imon ska vi i alla fall vara i Almby kyrka klockan halv 11 eftersom min kusin fått barn som nu ska tilldelas ett namn :) Dock får inte alla plats i bilen så jag tar nog en promenad dit. Är faktiskt riktigt skönt med en promenad på "morgonen" för att komma igång :P

Dags att sova tror jag. Natti!



Skulle kunna tänka mig lite sommar och lite Gotland nu alltså. Är riktigt trött på att frysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0