Sjuk.

Jag är sjuk. Efter att ha varit frisk i säkert 5 månader så blir jag sjuk första dagen på min praktik. Lagom tajmat.
Sitter hemma i soffan med världens förkylning, snuva och grejer. Tung i huvet och kan knapt prata med min vackra röst. Trodde verkligen att jag skulle orka komma iväg idag, men turligt nog stannande jag hemma, för jag hade inte varit en tillgång i klassen direkt.. Suck!


Och jag som skulle börja jobba igårkväll. Dom lär ju inte blivit helt glada när jag hade blivit sjuk igår, första dagen och allt, men men. Ska börja på mitt gamla uppdrag nästa vecka, dock vill dom att man ska kunna jobba heldag på tisdag, annars ligger man ju inte skitbra till. Så jag får höra med praktiken om det funkar. Suck vilken jävla timing. Plus att jag ska till knuffen på fredag och få recept på en ny p-stav. Nu är det dags att byta, ser jag inte riktigt fram emot.. Men men.

Ikväll blir det mys med blodpudding och en massa sittande. Imon VILL jag vara frisk!


Btw så var första dagen på praktiken helt underbar. Underbara barn och klass, känns som mina veckor hos dom kommer bli superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0