Snacka om stimm.

Såhär mycket har jag inte skrivit i bloggen på hur länge som helst, men det är väl kul? Och Marcus blir ju nöjd i alla fall :)

Nu har jag fått sovit ut, blev en väldigt lugn kväll igår med Talang, Berg flyttar in och lite tv-spel. Största ansträngningen var nog att haka på jonathan ner i tvättstugan för att hänga tvätt, och då tittade jag bara på, haha.

Idag tänkte jag försöka röra mig till stadsparken i alla fall. Mår ju bättre och där ska man bara sitta på en filt, så det lär ju fungera. Annars ska jag snart göra frukost och servera på balkongen eftersom jag lät min älskling sova lite extra när jag gick upp.

Och Mario vill visst med ut i solen <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter jättehärligt med frukost på balkongen. Avundsjuk är jag.

Puss

2009-05-30 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0