Orkar inte vara sjuk..

Idag är det ju bara inge kul. Världens gråaste väder, regn, Jonte pluggar och jag vaknar med att det spänner som fan i örat. Och när jag ringer vårdcentralen så ska man alltid vänta en dag innan man ger antibiotika eftersom det tydligen kan vara en komplikation av förkylning. Frågan är dock om jag vågar sätta mig med mina hörlurar på mig på jobbet imon. om jag nu skulle känna mig såpass frisk. Annars sa hon att jag ska använda nässpray och äta ipren hela dagen, och blir det sämre så ska jag ringa dom på vårdcentralen. För dom är ju så lätta att få tag i?

Annars blir det inte roligare än vad man gör sig. jag har ingen aning om vart katterna är, Jonte ska plugga med Andreas mest hela dagen och jag sitter och kollar på Lyxfällan på webtv i brist på annat.

Haha, positiv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0