Oj oj oj, förlååt! ;)

Nu tycker min familj att jag blivit dålig på att skriva blogg. Vet inte varför men just nu känns bloggen mest jobbig..

I alla fall så har det hänt en hel del sedan jag sist skrev här.
  • Vi fick lägenheten uppe på stan så nu i helgen börjar vi flytta in.
  • Vi har sålt moppen.
  • Jonathan har fyllt år, och ikväll blir det fest för honom och lillasyster Sara som fyllt 18 år.
  • Vi har överkonsumerat Sushi, som är sviingott!
Men det största som har hänt sedan jag skrev här sist är cancer. Cancer med fet stil. Cancer helt enkelt.
Min underbara mamma som jag står så oerhört nära har gått och fått bröstcancer. Så just nu är det mycket som händer. Cellbehandlingar, prover, omställningar osv. Man tror ju liksom aldrig att något sånt ska hända en själv.
Men vi tar en dag i taget, hon är ju fortfarande samma gamla mamma. Så idag överraskade jag henne med en jättefin vårbukett med tulpaner, och hon och pappa skulle åka till Karlstad, dagen efter cellgifter. Tycker jag är skittufft av henne!




Men nu till något roligare kanske. Jag och jonathan firar ju även ett år imorgon. Kan inte förstå att vi har varit tillsammans ett år och umgåtts i lite mer. Känns som bara några månader sedan som jag satt hemma och sa att jag inte ville ha pojkvän, att jag ville vara S-I-N-G-E-L! Men skam den som ger sig, han kämpade på och idag håller vi på med flytten till vår andra gemensamma lägenhet med allt man kan tänka sig.






































Så numera kommer vi på bo på Södra allén 20 precis ett par hundra meter från mamma och pappa. Superskönt!


Men nu ska jag börja med förberedelserna inför kvällen. om tre timmar ska vi tjejer ha sexparty här hemma. Haha. Asskönt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med. Det är mycket som händer nu. Men vi kämpar på. Kram

2009-04-20 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0