Hur fan lyckas jag?

Nu har jag lyckats gått och bli riktigt sjuk. Dvs feber och skit. Haha, stackars Jonathan får trippa runt här och inte råka väcka mig. Men nu är jag i alla fall vaken och duschad och shit. Duktigt värre tycker jag då!

Blev sallad från värmlandspizza till middag igår. Det var vi så jävla värda tycker jag! Och kolla på Vem Kan Slå Filip Och Fredrik. Det är ju jävla kul och den där jävla människan dom tävlar mot är ju inte normal någonstans. Haha, jag och Jonathan hejar stenhårt på Filip och Fredrik i alla fall!

Om ca tre timmar ska jag således till jobbet. Idag är det prov. Fattar ni?? Det är liksom ett prov, ett skitsvårt prov! Meeen, jag har flera försök på mig så jag hettsar inte. Ida tror i alla fall på mig. Och Maria tror lätt på mig, bara att hon inte vet om det.


Jonathan är i skolan och jag är hemma själv. Jag råkade visst sova bort dom timmar som han var hemma. Dock var han superduktig och diskade då. Han är bäst!




Nu ska jag plugga! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0