Fika fika fika.

Haha, det känns som att allt alla vill göra när dom ses är att fika. Haha, är det så eller? Men visst! Jag fikar på! Inga problem. Tur bara att jtag har Jeanette som helt umgås genom promenader. Utan henne skulle jag vara smällfet.

I alla fall så gick vi och satte oss på Java, jag Elli och Sandra, eftersom Rosalies som Elli var helt sääker på skulle vara öppet, var stängt. Vi blev sittande i någon timme sådär, som det brukar bli. Men gud vad jag var trött! Det har verkligen varit en sån jävla dag då allt bara är segis. Men sånna får man med ha!

Blev en promenad hem till Elli där vi tog adjö av Sandra och gick in och tog det lugnt. Blev lite mat, jag och Elli käkade värsta goda hälsomaten medan grabbarna käkade potatisgratäng med fläskfilé. Så min älskling, som kommit hem till Elli och Martin en stund efter oss, var nöjd som tusan!

Kvällen flöt på, jag och Elli fick se vårt Ensam mamma söker, som vi alltid tjatar om. Sen gjorde vi en buse och slog över till tjejfilm. Tihi!


Ne fy fan! Jag är trött! Och min älsklingskisse ligger breve mig på en kudde och ser så sjuuukt gosig ut, hon är nog med lite söndagstrött. Så nu ska jag gosa med henne!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0