Önskelista!

Eftersom min födelsedag närmar sig med stormsteg tyckte jag att det var på sin plats att alla får veta vad jag faktiskt önskar mig. Men jag tror att jag sagt typ tuser saker som jag önskar mig, så jag hoppas på det bästa! Nu kommer i alla fall lite!

  • Pengar till en partykväll! Dåligt just nu på den fronten, och jag vill verkligen ut och fira min födelsedag!
  • En snygg tavla till köket. Det är visst lite tomt på väggen..
  • Matchande lakan till nya sängen. Funkar ju inte med ett rosa täcke och ett blått.
  • Perfekta presenten; presentkort! T.ex på Spahuset där jag redan har 100 :-

Nu vet ni! Hoppas ni är glada!









Imon blir det arbetsintervjuv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0