Jag gillar det där med helg.

Jaha, en applåd för mig. Jag är nämligen sämst på att gå upp "tidigt" och vara "pigg". Men idag så!

Fick börja dagen med att ringa veterinären och kolla ifall det var just dom som jag hade tid hos. Jag ringde rätt direkt! Det var väl skönt? Hon tyckte jag var lite rolig i alla fall. Haha. Och Selma är hur mysig som helst nu på morgonen, skitkul att sitta i mitt knä och kolla när jag skriver blogginlägg. Haha, och så fortsätter hon spinna bara man rört henne :P Synd bara att bushumöret börjar komma igång, skitkul att gå på tangenterna.. Men nu blev vi osams, bet i tröjan på mig. grrr!

Haha, desto skönare för Jonte som slipper att jag blir sur på honom, jag får ju utlopp på Selma.. Fast nu är hon visst lite sur på mig.. Dags att gå och rädda mattorna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0