Helgen

Blev stjärnparaden med Agnes, mycket kul! Synd bara att jag är sån tidsoptimist, får vi ta igen där...
Stalinbaletten är ju klart bäst! Trots att jag missade att köpa kalender.. Suck.

Cyklade sedan till Lundby där jag blev bjuden på grillat och Marianne. Slog Jonte i lite kortspel, sjukt najs! Tog oss sedan hem med familjen till honom, blev 21, som var mycket bättre film än vad jag trott! Lätt sevärd!

Idag har jag ju då tvingat mig upp vid tio tiden, eller, Jonte knuffade mig typ ur sängen så jag vaknade till. For till jobbet och tjänade tusen kronor ganska exakt på att spela Maffia mest hela dagen. Jag är ju rätt grym på det! Dock sålde jag ingen.. Tokigt.

Ikväll blev det morsdag mys då vi nog oss till Nobel och åt pizza hela familjen. Nu ska jag nog slappa här hela kvällen, en annan börjar ju typ 14 imon med beachvolley som enda aktivitet. Ni får vara avundsjuka.



på onsdag är det bal!

Kommentarer
Postat av: stalinist

vill du ha en kalender kan du få köpa den för stört reducerat pris, typ en tjuga, vi behöver alla pengar vi kan få 0730523399

2008-10-01 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0