Underbara Onsdag.

Jojomän, Onsdagar, dom med stort O, dagen mitt i veckan som får oss att inse att helgen snart är här. Min onsdag har såklart varit bra! Trots att vi försov oss lite till typ klockan ett.. Hrmmm.

Igår blev det utgång till sist ja. Sandra och jag får ju alltid våra infall. Så vi drog ut, blev fulla på en hundring, och joo, klat man blir bjuden. Dansade natten lång och så blev jag ensam till att stappla hem i natten, fast Jonte hade i alla fall koll på mig. Hah.

Blev jobb idag med! Kanoooon! Lite rikare, hälsobidrag med! oh yeah! Imon äre löning med! Kanoooon! Allt är rätt bra nu, fast jag har och måste göra läxoor. Men först blir det 27 Dresses med sis. I liiike it!



Ovanlöigt positiv, eller vad säger ni? Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0