Världen sover och jobbar.

Jag tvingade mig upp ganska tidigt imorse. Rättare sagt samtidigt som min hårt arbetande karl begav sig hemifrån. Som den goda flickvän jag är gick jag upp, bredde mackor och packade ihop hans matlåda och la i en frukt. Så nu hoppas jag verkligen att han inte svälter ihjäl idag..
Dock sitter jag nu och är helt sjukt seg, uttråkad så in i helvete och rastlös.. Funderar på att sova eller gå till banken.. Borde verkligen gå till banken. Skit.

Ikväll ska vi hem till familjen Hammander, jag ska ta med mitt spel hade jag tänkt. Sen imon åker vi tidigt, för vi ska ända bort till stockholm för att hälsa på underbaraste mormor och sedan ta oss in till centrum för att äta middag. Det blir kanonkul!

Igår då, gick hem tidigt från jobbet. Jag klarade inte! Jag hade så sjukt ont i magen och kunde knappt hålla ögonen öppna, svamlade och hade mig. Lyckades dock sälja ganska bra innan jag gick hem, så det kändes ju bra i alla fall. Fick även ihop lite mat till mig och Jonte när jag kom hem. Så satt vi och åt och tittade på matchen. Vi har så mysigt ihop!

Men nej nej, nu går jag och sover. Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0