Torsdagsångest.

Likt alla andra torsdagar har denna varit över mig som ett mörkt regntungt moln. Jag hatar torsdagar!! Jag har redoviningar i skolan, 10 stycker á 30 min! Skojar ni vad ont i rumpan det blir??!

Jag somnade, nästan på sista. Muttan höll mig levande, vi smaskade klubbor och mmsa snusk till alla hennes vänner. Nej, det är INTE jag på bilderna.

Skoldagen som var lång som ett år avslutades på ett helt underbart sätt. Muttan hade mina nycklar i sin ficka, Muttan drog tidigare från skolan och var nästan på bussen när jag kom på det. Jag blev förtvivlad och gick hem i min lilla klänning och "kofta" som mest är en accesoar. Jag frös.
Tack och lov hade min underbara syster gjort mat när jag kom hem, så jag hann äta innan jobbet! Väl där fick jag både champange, choklad och blomma, dock av chefen, man vafan! Han är ju kille! Lääär ju räknas!

Men nu ska jag strax slå i sängen. Jag har tre timmar uppsattsprov imon. Är det någon som vill byta min skitskola med mig så är det bara att aäga till! Jag lovar!

Utgång på kvällen! Klaras! Satin på lördag och Björnis på söndag. Jag lär ju må på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0