Here I am.

Sjukt mycket åsikter från höger och vänster just nu. Jag vill få tänka och bestämma själv. Har du varit med om samma lyssnar jag mer än gärna. Annars inte.

Snart utgång. Blir lite MM, så snart dyker Sandro upp med bussen och vi ska ta sällskap. Ganska taggad men ändå inte. Vi får helt enkelt se hur saker och ting blir. Jag brukar dock bli på riktigt superhumör med min Tvilling. Han och jag är lika sjuka i huvet, tack och lov!

Jag väntar viktigt samtal från norr ikväll ;) Don't let me down. Mitt livs löfte. Har skaffat mig ett par vid detta lag. Jag ska hitta ett jobb som jag trivs med, så jag slipper sucka när jag ska gå upp på morgonen, jag ska skaffa barn och så detta. Men det får inte ni veta. Bara jag, och dom som förtjänar det, hoho.



Jag är för cool ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0