Dagen efter.

Haha, känner mig väl inte helt pigg och fräsh just nu, plus att min mage smärtar som en galning. Inte helt nöjd med det. Blev just lämnad i min ensamhet eftersom alla hade saker att göra förutom jag, men jag ska i alla fall snart iväg och fika lite med min kära familj.

Gårdagen var sådär lagom. Förfestade lite hos mig innan vi tog oss till Klaras tids nog för att beställa halva baren och sitta och dricka halva priset. Hej och hå vad mysigt allt blev. Killarna sminkade sig och dansen var igång. Och jag tar ju inte en enda paus heller. Haha, Gå ut och ta luft? Vila sig..? Jag fattar inte ....
Sällskap hem fick jag av Birk, Sandra sprang till bussen och Marcus (min tvilling) letade sprit, allt är som det ska vara. Men varmt blev det.

Ikväll blir det till att vara stöd på MM. Heja heja. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0