Haha, nee.

Jag har inte slutat blogga Marcus, men jag skriver i bloggen bara för min egen skull och nu har jag prioriterat annat.

Vi hade i alla fall en super mysig jul! Idag har mormor varit här en sväng och kollat in lägenheten och snart kommer Jonathans morbror med hans familj och hälsar på. Supergulliga små tjejer har dom, Stina 2 år och Hanna 5 år.

Jag var hemma på julafton med familjen och farmor, vi lyssnade på kören som vanligt och vi kollade på kalle och allt i vanlig tradition. Senare under kvällen tog jag mig dock hem till jonathans familj för att avsluta kvällen med dom. Skitmysigt!

Igår blev det traditionskalkon hemma hos Mormor och morfar. Haha.



Snart ska vi få besök, sen drar vi hem till mamma och pappa och äter och till sist följer nog Philip och Magda med oss hem och leker lite :)

Hoppas det är lika bra med er!

Kommentarer
Postat av: marcus "hoffet" gustafson

ofta du skriver för din skull?!?!?!:P

2008-12-27 @ 19:32:03
URL: http://mmarcuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0