Färdigpackad?

Nu är vi hemma hos mig, min älsklingpojke ligger framför tvn och kollar på OS medan jag sprungit runt i ca en timme och letat skit som jag vill ha med mig när vi åker. Har snart lyckats få hela väskan full, men den ska fyllas på imon eftersom vi har tvättat hemma hos honom idag. Haha, kommer bli en full väska som vanligt, det går liksom inte.

Ska sova här inatt, mysa lite med familjen, äta fika och lite så. Sen imon ska vi hema till honom, tvätta klart, packa klart osv. Förhoppningsvis fixa lite sjysst lunch till på fredag med. Så vi slipper äta lunch ute alltså. Får seee. Ska nog lägga oss ganska tidigt med så vi orkar upp vid 8!! hihi!



Tänkte bara säga att jag älskar min mamma & pappa massor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0