Tårar.

All the things you said, all the things you said, running trough my head, running trough my head. But I´m not gonna cry, I´m not gonny cry.


Jag vill åka till Götene och dricka upp Tobbes Passoa i helgen! Moahaha. Men ska antagligen jobba lördag. Går att ordna?

Annars har jag varit ute en sväng idag, var på systemet med syrran som ska till Norrköping och festa på fredag, sen var vi på Mio och kollade säng, självklart ska damen ha den största! Haha, men sen ramla jag nästan ihop på Willys, så jag tänkte att jag tar mig till skolan och kollar den dära filmen imon i alla fall.

Annars e jag inte så kul för tillfället kan jag lova, dagarna går lite i varandra. Sjukt lessen över att jag inte kan hälsa på Linda på sjukhuset bara, och hon svarade inte när jag ringde och sen stänger de av hennes telefon på kvällen. Men jag får ringa henne imorgon. Gumman lilla.




Men men, dags att ge sig.

Ha det fint!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0