Hösten.

Kommer knappt upp ur sängen för att rummet är så kyligt, när jag kommit upp så hoppas jag direkt in i duschen och drar på varmvattnet, där vill jag inte gå ut för att det är så jävla kallt. Äter frukost med tofflor och filten har jag svept runt mig, ska cykla till skolan men ändrar mig när jag gläntar lite på dörren för att känna om det behövs vinterjacka, men det behövs halsduk, vantar OCH långkalsonger med. Detta är hösten som infunnit sig i mitt hus. Tack och lov att vi ska flytta, för lägenheten är läskigt varm, så skönt.


Gympa om en stund, orkade inte gå på veckoplaneringen. Ikväll blir det kör. Börja med lucia? Ser jag fram emot. Annars ska jag upp och spana in hur lägenheten blev.

Pusshej
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0