Allt för min syster.

Har tränat våran initeater inför morgondagen, känns som att detta kommer bli underhållande till hööög grad. Jag coh Muttis äger alla. Anna & Jessica liksom ba. Sedan svängde vi upp och bildade en massa mönster med bekantskaper på våghustorget innan jag än en gång håller på att missa min buss, ooops. På väg till Risbergska även denna gång, förhäxning? Risbergska vill inte ha mig!

Hade ännu ett av mina KRÄVANDE iv-vals tillfällen idag. Läste boken
En blomma i afrikas öken på tiden som gavs till läxläsning. Efter denna oerhört presterande lektion tog jag mig en promenad från risbergska skolan till staden och Sandra. Medans jag gick där kom jag sakta med säkert fram till några riktigt kloka tankar. En av dom var att jag helt klart är en medelmåtta. En mycket bra medelmåtta men fortfarande en medelmåtta. Jag kommer alltid få nöja mig med medelmåttor tillbaka. Men om jag ska vara ärlig kom jag även fram till att medelmåttor äger ( förlåt till alla er andra där ute ). Jag menar, inte för mycket eller för lite. Inte för snygg, inte för ful, inte för självupptagen, inte för nedlåtande. Helt perfekt skulle man kunna uttrycka det.

Annars träffade jag Sandro på stan, köpte hårfärg och tog igen. Saknat den damen. Käärlek.



Men imon blir det marie med syrran. Såå älskad hon är.








Men nu äre jag som lagar mat.
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0