I tillhörigheternas tecken.

Tack och lov, äntligen fått tillbaka min käraste ägodel, mobilen! Oj vad saknad du har varit bebis.
Fick sjunga lite jass idag på sången, vikarie, jag kan ju inte sjunga jazz heller, inte är jag någon jazztjej  heller. Nee, nu tänkte hon fel så det knakade om det kan jag lova.. Tänkte försöka fixa lite tal nu, sen måste jag sova för jag håller på att somna totalt hela tiden, lite slutkörd?

Jag är kär i Fredrik, men jag tror att Lena ska få honom, för jag pallar inte grisar, dom luktar så sjukt äckligt.


Where is the man of my dreams..?



Och vet ni vad allihopa? Som jag glömt bort totalt? Jag ska på Queenmusikalen i Karlstad imorgon kväll, sjukt mysigt! Hela familjen ska dit och mysa järnet! Nu förstår jag att ni är avundsjuka, vissa har det allt bra.


Nee, fortsätta plugga.
Pusshej
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0