Oh helga natt.

En mycket mysig och stämmningsfull ännu en gång på stortorget. Mysig tradition. Jag tog med mig Sandra, köpte ljus och sjöng halsen av mig. Vi hade mysigt, stod och önskade att vi var lite gamla som de som stod och kramades för att hålla värmen. Vi viftade med våra ljus, till stöd för aids/hivsjuka i Zambia, under nu tändas tusen juleljus. Julstämmningen har infunnit sig och jag vill sätta igång med att baka lussekatter, göra kola, dricka glögg och allt annat juligt som man kan komma på. Planer på vart granen ska stå och mysljusen är igång. Snart är det jul!


Gårdagen spenderades med att måla mitt träd på min vägg i rummet. Idag har jag fördigställt. Jag är sjukt nöjd Mitt drömrum tror jag! Nu ska jag bara få iordning i min sminkhörna, då är allt perfekt.
Men hur länge blir jag kvar..?

Kommentarer
Postat av: M

Vadå hur länge du blir kvar? Klart du blir kvar länge länge - för det vill JAG.
Mängder av kramar

2008-01-02 @ 13:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0