Härliga lördag

Har en ledig helg, det är helt fantastiskt! Är klar med konflikthanteringen, så jag inte behöver göra någonting på två veckor, och förberedd inför seminariet på tisdag och har bara lite att läsa inför fredagens seminarie. Det innebär att jag kan lägga denna vecka på att gå in 100 % för att vara vikarie i trean :) Ska ha alla lektioner och även två nationella prov (som jag dock måste sätta mig in i). Spännande att se hur det går! :)

Idag vaknade jag vid tolv och tittade på tjejernas 3 milare i VM, medan jag väntade på jonathan som var på väg hem från tentan. Sedan åt vi lite frulle tillsammans och kollade klart innan han slocknade och sov, till nu ungefär, om han kan tänka sig att gå upp snart dvs..
Jag i min tur har spenderat dagen med mamma och pappa på Sveas konditori i Kumla :) Satt och fikade och pratade en hel lång stund innan pappa fick myror i brallan och vi tog oss hemåt.

Nu inväntar vi skjuss som ska ta oss till familjen Hammandes (minus Sara) där vi ska spendera kvällen med att titta på Bangkok Hilton och äta middag :) Blir även övernattning för imon ska vi äta lunch hos hans mormor och morfar. Nehej, snabbt ska det gå, nu måste jag få upp snorungen.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman.... Hur länge varar din "härliga lördag"? Kom igen och skriv mer. <3

2011-03-18 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0