Sommar och sol.

Haha, är visst inte den vassaste bloggaren i staden. Lite synd med tanke på att jag skriver bloggen för att själv kunna kolla tillbaka på vd jag pysslat med, men så kan det vara ;)

Våren har gått, sommarjobbet som jag refererade till i föregående inlägg blev det ingenting av, kändes nog inte riktigt rätt från något håll, hade varit tvungen att jobba med människor som jag inte haft en jättebra relation med tidigare, så det fick vara.
Istället har jag jobbat på Plantagen sedan dess, eftrsom jag pluggade in hela min termin på universitetet på halva tiden, plus en extra 7,5 hp kurs (en fjärdedelstermin), så nu är jag sjukt trött och inser att jag kanske inte lagt upp min tid på bästa tänkbara sätt. Men nu kommer belöningen, gick av mitt schema på Plantagen förra söndagen och nu är jag ledig hela sommaren, tills jag börjar skolan i höst igen. Underbart!

Min ledighet ska jag spendera med en massa härligheter. Till att börja med åker jag, Jonathan, David och Rebecca till Göteborg på onsdag för att titta på TOTO. Kanske inte någonting jag skulle gjort själv, men pojkarna är i alla fall stooora fans, så vi damer hängde liksom med på köpet ;)
Sedan hoppas vi på fitn väder (inte ösregn) på torsdagen för då ska vi gå en sväng på Liseberg är tanken, sedan drar David och Rebecca hem. Vi däremot bor kvar hos Jonathans farbror till helgen och eventuellt tar med oss småtjejerna på Liseberg, eftersom det var så underbart mysigt när vi gjorde det förra året :)

Vidare ska jag och Jonathan åka till Tunisien, all inclusive i Sousse. Ska bli helt underbart härligt, trots att man inte riktigt vet vad man kan förvänta sig av det landet, spännande som fan!

När jag sedan kommit hem är det typ vända i dörrn för mig som gäller, för då ska jag iväg med min familj (exklusive syrran) till Gotland. Ska bli riktigt underbart att komma till den underbara ön, och speciellt mysigt att få spendera en massa tid med min familj, riktigt härligt!
De åker sedan hem efter en vecka, medan jag stannar kvar på obestämd tid, får väl se hur länge jag står ut helt enkelt ;) Då blir det iaf en tur till Sthlm på väg hem och hälsa på lilla mormor är tanken, vore ju härligt om det funkade tycker jag :)


Jo, typ där är väl mitt liv just nu. Förutom det mest fantastiska tror jag, att min älskade lyckats få jobb på ett litet lokalt it företag som it.tekniker där han trivs fruktansvärt bra, känns helt underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0