Onsdag

Idag har jag och min sjuka karl mest tagit det lungt (han är sjuk på riktigt, asså med typ ont i halsen). Min mamma kom över och fikade på eftermiddagen och mös med Korven. Just myset tackar jag extra för eftersom har varit så sjukt gosig ett tag nu så man inte riktigt orkar med, hur mycket jag än älskar den lilla rackaren.

Fick lite damp när vi skulle beställa hem mat och den inte dör upp för att dom hade gett några andra vår mat.. Jonathan fick slänga i sig MCD innan jobbet och jag fick beställa om mat. Följde nämligen med och hängde i svärisarnas hus medan Jonathan jobbade eftersom dom befinner sig på Gotland denna vecka (lite avis ja).

Skulle åkt till Stockholm imorgon med, men vi skulle hälsa på mormor och hon är tydligen lite ledsen och vill inte ha besök.. Helt synd, man kanske kan ringa och höra igen. Haha. Annars ska vi försöka hitta på någonting annat mysigt. Tråkigt nog så är det lite svårt när man har hund som inte får komma in överallt..

Nu ska jag ta och lägga min sambo som precis slutade jobbet. Snutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0