Söndagen!

Idag blev det en rejäääl sovmorgon kan jag lova. Erika ringde vid halv tilv men blev klickad. Inte förrens 14.00 öppnade sig mina små ögon. Tack och lov ändå, för Jonathan hade nog kunnat sova ett par timmar till om jag inte vaknat. Haha.

Vi bästämde ändå för att ha en mysmorgon/eftermiddag..? Aja.. Upp ur sängen kom vi inte förrens typ halv 4. Jag stekte en omelett (till mig själv.. han hatar ägg) och sen kom mamma, pappa och Harry och hämtade mig med bilen :)

Vi tog oss till Maxi för att handla lite. Hade typ inte tänkt köpa något iom att vår frys typ är full, men köpte ändå på mig massor när jag kom på att Jonathan stog för ordningen i frysen (= 0 ordning). Plockade på mig en massa grejer, fick ingen avstämning och som pricken över I så betalade min fina pappa för min shopping. Då blir man massa glad! :)


Efter åkte vi hem, men med inbjudande till mapa på middag. Så nog infann vi oss till söndagsgryta strax efter att frysen fått en invändig makeover och typ massa skit slängts. Bara vi två som är studenter och har haft fiskpinnar och köttbullar i frysen typ ett år utan att äta upp det? haha, det rök i alla fall!

När vi skulle hem kom mamma på att ingen kan ta hand om Harry imon. Så gissa vem som följde med oss hem? ;) Blir nog bra med tanke på att Erika kommer imon. Hon gillar ju Harry litegrann.



Nu äre mys med pjurpolisen på Animal Planet. Sen sängen, upp vid 9 imon. Försöka ställa om dygnet igen :P Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0