Negativ.

Brukar inte vara så negativ på bloggen, men ibland orkar man inte.

Har denna månad köpt galet dyr studentlitteratur, fått böter á 600 :- och lagt undan 6000 :- i sparpengar inför Maj då vi sammanlagt får 8000 :- på oss två som ska räcka till mat, hyra och allt annat..

Detta innedär att det nu precis slagit över till 27 januari, det är hindersmässa när vi vaknar och vi har typ skitdåligt med pengar redan med tanke på att jag måste köpa en massa mer studentlitteratur. Skit då säger jag bara. Och så ska sverige vara typ bäst alltid? Men hur ska man överleva Maj då? Usch, jävla klump blir det av detta..


Men jag tänker fan inte bry mig om pengarna imon, jag ÄLSKAR hindersmässan. Då får det bli blodpudding resten av månaden istället. Så äre bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0