Full rulle.

Idag kliar det i fingrarna. Jag har inget arbete att skriva och då kan man ju passa på att använda kliet till ett litet inlägg på bloggen.

Hösten har varit sjukt tung. Mått riktigt dåligt på jobbet vilket nu lett till att våren ska vara tjänsteledig. Nog fan är jag väl värd det? Skolan går bra, fått godkänt på min första tenta och klarat alla uppgifter. Skitbra!

nu har jag dock varit sjuk i ca en månad. Idag är det värre än det varit. Skitjobbigt. Men man överlever väl det med. Det tråkiga med sjukdomen är dock att jag inte kan följa med till Stockholm och mormor med familjen imon. jag vill ju inte att hon ska bli smittad såklart..

Annars flyter livet på rätt bra vill jag lova. Jag och min bejb har börjat träna massa ihop, tennis och bedminton, medan jag börjat spela volleyboll med Erika. Skitkul!
Jonathan ska starta bolag nu framöver med, så jag ska se till att hjälpa honom att bygga lite på det. Kan bli kul!


Nu hoppas jag att jag får börja må lite bättre snart och kan sätta igång med massa träning och livet i allmänhet.
Hare bra tills vi hörs igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0