Monday.

Idag äre MÅÅÅÅNDAG! Varken bra eller dåligt, eller joo, lite dåligt för jag måste verkligen dra igång med lite plugg. men det är ju kul det med!?

I lördags firade vi ju i alla fall Malins pojkvän Andreas som fyllde år, mycket trevligt! Skönt med värsta samlingslokalen som man kan vara i :P Så blev lite tvspel och tårta, sen fick några av oss för oss att gå ut, så vi drog till Frimis och dansade några timmar :) Var riktigt kul!

Igår mådde jag som jag förtjänade. Jonathan åkte Wadköpingsloppet och mådde nog som han förtjänade efter det med :P haha.
Det enda produktiva jag gjorde igår var att måla en av stolarna.. Ska nog dick göras i dagsljus för bästa resultat. Haha.




Och ibland blir vi lite knäppa i huvet ja...

Idag ska vi ta oss en sväng till Willys och inhandla lite nödvändigheter :) Blir ju bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0