Fredagsmys <3

Idag har jag haft fredagsmys hela dagen.

Började med att vakna bredvid världens mysigaste kille, mys!

Sen gick jag upp på stan och lunchade med världens finaste Lina och hennes underbara bebismage, mys!

Sen tog jag min myyysiga pojkvän med mig upp på stan eftersom Lina behövde jobba lite, mys!


Hittade faktiskt lite nyttiga saker på stan. Mina BHar har ju gått sönder på rullande band här hemma. Men det kan ha berott på att de både hade för liten kupa och aldeless för liten storlek.. Haha, kanske inte borde ha kvar samma BHar som jag hade i typ 1an på gymnasiet? Nya är i alla fall inköpta, så nu ser det ut som jag har världens jättetuttar :P haha.

Efter det gick jag och min mysiga sambo hem till den mysiga voven och den sovande (?) lillebrorn. Detta var ju då klockan 15... Haha, men han kom ju upp i alla fall!

Sen tog vi oss hem och jag somnade på soffan.. Jag blir trött både av att ha ont och av att använda en massa värktabletter.. Det är nämligen så att min jävla visdomstand är på väg upp.. Och det har spridit sig ända ned i halsen och gör ont som jag vet inte vad. Men på måndag har jag en liten tid bokad som jag ska utnyttja väl!


Haha, nu har det inte varit så mycket att skriva i skolan på ett tag, då blir det såhär :P Men till veckan ordnar det upp sig så ni får inte vänja er ;)


Kram!



Just det! Min finaste står just nu i köket och fixar värsta fina middagen till oss, men det blir nog en del plugg för honom idag eftersom han imon först ska ha tenta och sen åker han till Sälen för att åka Öppet spår på söndag. En del är tokiga va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0