Borde sova

Hej bloggen!

Sitter uppe nu mitt  i natten trots att jag borde sova eftersom Sara kommer hem till oss vid 9 imon bitti (när man är ledig så är det bitti!) så jag borde egentligen sova.. Men det kan jag ju göra en annan gång liksom ;)


Kunde inte sova eftersom jag däckade en stund på soffan på kvällen. Skulle egentligen ha träffat Simon över ett glas vin, men han var tvungen att hoppa in på jobbet, så jag fick myskväll för mig själv, inga fel det heller ju :)

Imon åker vi i alla fall över till Gotland och blir hämtade mitt i natten av kära faster Carina, det tycker jag är väldigt snällt :) Sen har vi ca 1 ½ vecka att bara njuta av, känns riktigt bra eftersom LIVET drar igång för full fart efter det igen. Första veckan när Universitetet dragit igång så har jag skola två dagar och jobbar tre fulla dagar, vad jag vet ännu, kan ju tillkomma mer.. Haha, mitt liv liksom ;)


Funderar på att göra recension på en bok som mamma tagit hem till mig som jag ska skriva om till Kga kuriren, när jag ändå är vaken liksom :) Sen ska jag göra några till, men håller på att ta mig igenom en skittråkig bok just nu, så det går lite trögt, vill ju hellre läsa annat ;)

Ne, lite fokus här. Hörs när vi är tillbaka på fastlandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0