Ännu en dag

Vad duktig jag blivit på att uppdatera, vad kul!

Står på SCB, jo, jag står faktiskt :) Vi kan nämligen höja borden, trevligt, men börjar bli jobbigt så ska nog sitta snart ;)

Igår kväll fick jag besök av hela familjen, för att hämta sakerna som jag köpt på Ullared samt sis som skulle hämta sina lägenhetsgrejer. Skitmysigt hade vi, satt och snackade och killa på katterna :)

Börjar må bättre tack och lov, vill träffa Linas fina tjej ju! Måste hinna bli ordentligt frisk innan lördag då vi faktiskt åker till Göteborg och bor hos Jonathans morbror med Sara. Vi ska vara lite barnvakt medan morbror Stefan jobbar :) Trevligt nog så jobbar han mest på nätterna så det kommer nog bli en hel del bus  i alla fall! Ska vara barnvakt åt fina stina och hanna. Gosisar. Kanske blir det Liseberg en dag med. Jag kan ju ta hand om småbrudarna medan dom tre roar sig med "riktiga" karuseller. Haha.

Ikväll ska jag försöka göra så lite som möjligt för att bli frisk, dock känns det väldigt tråkigt att sitta hemma själv hela kvällen när Jonathan jobbar :( Men stor tjej = klara sig själv.

Nu ska jag sätta mig ner. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0