Upp och ner.

Det är väl lite så mitt liv ser ut just nu.

Igår fanns det INGENTING att leva för, och idag skiner solen i hela mig (om än inte ute..).

Vissa dagar är jag så lycklig över hur rikt mitt liv är/kan vara, och andra dagar känns det som att ingen finns och att jag är helt ensam i hela världen.

Jag har aldrig tyckt om att vara ensam. Jag är ett flockdjur rakt igenom. Därför har denna vintern med allt som kommit med kännts riktigt tuff. Jag har mått dåligt, och dom som hade kunnat hjälpa mig ur det har antingen mått lika dåligt själva eller flyttat eller blivit gravida eller någonting annat viktigt. Och det är klart jag förstår. Dock önskar jag bara vissa dagar att någon bara ringde och ville ta en promenad eller något. För jag orkar inte allt det uppstyrda. Jag är så sjukt osäker i mig själv just nu, något jag typ aldrig varit med om tidigare.

Jaja, är inge kul att skriva om och inge kul att läsa om. Men det kanske förklarar min okonsekvens på bloggen.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0