Överanalys?

Jag tog dagens uppgift på way to stort allvar. Vi skulle ses i förseminariegrupperna och gå igenom alla fyra paper. Så jag läser dom grundligt, rättar grammatiken och allt. Och så ses vi i grupperna och vissa har knappt läst alla.. Haha. Och jag kan ju inte hålla snattran, så jag bubblar på. Tack och lov tyckte dom andra dock att jag var rätt gullig när jag lagt ner så mycket tid på det. Puh! Annars kan jag ju bli rätt jobbig när jag håller på. ahha.

Jaha, och efter det var det menat att jag skulle stanna och läsa. Men boken vi ska läsa har vi en föreläsning om imon, och det är ju tokmycket lättare att läsa en bok när man vet vad man kan förvänta sig, så jag tänkte vänta tills imon med att läsa :)

Då är ju bara frågan, vad gör jag nu då? Typ ingenting! Skönt va?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0