Hallå hallå bloggen!

Nu var det som vanligt ett tag sedan jag skrev här senast. Det är ju inte att jag har så mycket att göra så jag inte hinner, men det är ju inte skitkul att skriva massor när man håller på och läser och skriver hela dagarna.. Men men..

Dagen idag har spenderats med Erika på Akademicentrum. Vårat pluggspace, skitbra faktiskt. Inte supertrevliga lokaler, men man har internet, uttag till datorladdaren, stora bord som oftast är lediga och så har vi även fixat låskort som gör att vi kan vara där 7-22 istället för typ 9-16, så det är bra!
Skrivit på vårat Paper, det har verkligen gått bra, och jag har kommit på hur kul jag tycker det är med skrivandet, det är kul! Svårt bara att hålla sig till att skriva en vetenskaplig text, gillar ju att skriva egna tankar och sådär. Haha.

Igår hade jag för övrigt en trevlig dag sådär. Jag var först på Hagaskolan och hälsade på, ska ju praktisera där i 5 veckor, med start vecka 41-43, det blir kul! Hamnade med en annan tjej i en 2a, hade tur iom att det var flest 5or och 6or. Sedan fikade jag lite med mamma på stan, det är sånt som behövs, jag tycker så himla mycket om henne <3. Sen träffade jag i alla fall Erika och påbörjade papret som vi typ hann klart med idag :)


Ikväll ska jag laga pannkakor, det är ju torsdag ändå ;) Och sen ska jag gosa med min älskling och kolla Idol och grejer. Tillochmed han tycker att det är kul nu! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0