Valborg.

Tänkte dra igång lite uppdateringar här igen. Ska ge det ett försök i alla fall så får vi se hur pass kul jag tycker att det är.

Igår var det i alla fall valborg, blev ingen brasa för oss men nog hade vi trevligt ändå!

Började med jobb till klockan tolv eftersom vi hade varit så sjukt bra i veckan och krossat våra resultat så vi fick 4 timmars betald ledighet. Åkte då ut med min älsk till marieberg och letade sjysst hönsnät som vi satte upp på balkongen. Så nu kan vi ha balkongdörren öppen och kissarna kan springa som dom vill :) Det känns kanonbra och dom är jätteglada!

Sen vid 19 tiden kom Erik, Elli och martin. Vi drog igång grillen utanför och jag fixade potatisgratäng och sallad osv och det blev en skitgod middag! Tillsammans med ex antal glas vin :) Trots detta känner jag inte av det ett dugg idag.

Idag vaknade vi vid 11 och Erik åkte. Sen kom mamma pappa och Marcus. Pappa kollade tv, Marcus och jonte spelade Magic och mamma och jag mös på balkongen :) Mycket mys!


Ikväll blir det hem till mamma och pappa och äta och sen ska vi hem till Elli och Martins nya lya som de flyttat in i idag och kolla läget :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0